Comitetul Eco-Școală

 Componența comitetului Eco-Școală 2022-2023


  • Elevi: Oreviceanu-Gogoloiu Alexandru (P-A), Seni Jessica (P-B), Roșca Tudor (I), Seni Dominic (II), Pop Ștefan Cristian (IV), Blaga Darius Lucian (V-B), Gherman Daria (VI-A), Cârlig Irina (VI B), Năstase Alexandru (VII A), Mărcuș Lucas (VII B), Stanciu Vlad (VIII), Trombitaș Răzvan (IX E), Tomoiagă Sidonia (IX F), Marga Luiza (IX I), Magdea Maria (IX N), Boca Alexandra (IX S), Maxim Natanael (X E), Mureșan Ioana (X F), Căienar Nuria (X I), Bindea Gabriel (X N), Lupșa Maria (X S), Silași Aris (XI E), Ploscar Ioana (XI F), Deneș Amalia (XI I), Leach Diana Florina (XI N), Bolbos Gabriela (XI S), Halas Raul (XII F), Mihăila Andrada (XII I), Iuănuțiu Ariana (XII N), Moroșan Denisa (XII S) /  Președintele Comitetului-Eco al elevilor: Noémi Cîmpean
  • Părinți: Cîndea Anamaria, Cucul Adelina, Luca Deneș, Turc Budău Camelia
  • Profesori:  https://docs.google.com/document/d/1cYe--LMbOjOoJivT-n_in9q2uEibttoOo-rARi-QOkw/edit?usp=sharing

  • Personal auxiliar: Mureșan Flavius, Săsărman Elisabeta, Moisil Octavia, Șimon Iuliana
  • Personal nedidactic:
  • Un reprezentant al comunității locale:
  • Un reprezentant al unei organizații locale de mediu: 
  • Parteneri:
    • Direcția de Sănătate Publică Bistrița-Năsăud: dr. Corina Ernst și Turc Budău Camelia
                                                 
        Comitetul Eco-Schools este motorul din spatele procesului Eco-Schools și primul pas în a deveni o Eco-Școală. Comitetul conduce operațiunile Programului Eco-Schools. 

        SCOPUL COMITETULUI-ECO:
  • să se asigure că întreaga școală știe despre Programul Eco-Schools și aduce în atenție noutățile, în permanență⁏
  • dezvoltă, implementează și monitorizează politica de mediu a școlii care abordează preocupările de mediu ale comunității școlare⁏
  • preia conducerea în realizarea evaluărilor de mediu inițiale și ulterioare⁏
  • se asigură că toți membrii comunității școlare (în special elevii) sunt reprezentați în procesul de luare a deciziilor⁏
  • asigură o legătură între elevi, profesori, conducerea superioară, întreaga comunitate școlară, cât și comunitatea locală, integrarea programului în cadrul Planului de dezvoltare școlară.
    Comitetele țin evidența deciziilor lor sub formă de scurte procese-verbale. Acestea vor fi afișate pe Panoul Eco-Școală. Atunci când este posibil, punctele cheie ar trebui aduse în discuție la adunările școlare, precum și cu comunitatea. Ori de câte ori este posibil, se recomandă ca elevii să efectueze diseminarea de informații.
    Conștiința democratică, dar și motivația în rezolvarea inițiativelor prezentate de către elevi sunt produse ale acestui proces.
 


 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Echipa EcoȘcoală de la CNPR Beclean a participat, alături de alte școli din județ, la plantarea primei păduri Erasmus din România, eveniment coordonat de ISJ-BN